Aprilskämt

Någon av er som blivit lurad idag? Eller är ni de som luras? Jag tillhör definitivt den kategorin som blir lurade. Jag blir alltid lurad, tänker liksom inte på att det är första April när det är första April (haha, va bra det lät). I år blev jag lurad två gånger och blir lika sur varje gång jag inte fattar att det är ett skämt, antingen är det jag som är dum eller så är personerna som lurar mig väldigt trovärdiga (tror på det andra alternativet). Morfar ringer varje år och luras och varje år går jag på det, man tycker ju att jag ska ha lärt mig, men tydligen inte. Jaja, man glädjer ju den som har ansträngt sig att hitta på ett bra skämt, alltid nått liksom.



Dagens outfit

Jag vet, jag är inte bra på det där med outfit bilder, men vi har liksom ingen bra plats hemma hos oss att fota på. Ska försöka bli bättra till sommaren (om ni vill se bilder på det förstås, kommentera gärna om vad jag ska blogga om)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0