Allt va som vanligt

Vi har rena rama sjukstugan här hemma :/. Både mamma och pappa är jättedåliga. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen!!! Jag ska jobba imon och nästan hela nästa vecka och på fredagen ska jag få göra en brudbukett till kund för första gången, så det vill jag inte missa!!! Jag har ju hållt mig borta från hemmet ganska mycket sen mamma blev sjuk i tisdags. Har ju jobbat och igår åkte jag ju direkt hem till Lina. Vi hade det mysigt och fick pratat av oss lite grann. Så fick jag ju träffa hennes underbara familj som jag inte sett på evigheter. Allt va som vanligt hemma hos henne, till och med tandkrämen....hahah. Jag vet inte om jag har berättat det förut men varje gång jag har sovit över hos henne så har deras tandkräm nästan alltid varit slut, så det har blivit en grej och det är lika kul varje gång när man öppnar lådan och ser att tuben är platt. Och jag hittar inte på, det är verkligen varje gång 



Tog några snabba bilder medans jag väntade på att Lina va klar för att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0