Min dag

Tänkte berätta lite om min dag... eller egentligen finns det inte så mycket att berätta. Jag har varit duktig och varit ute och promenerat/sprungit. Tog en runda förbi blomsteraffären som jag börjar jobba på imon, för att kolla läget lite och hälsa på alla, dom verkade trevliga så jag hoppas det blir bra det här. Man får hoppas man inte klantar till det första dagen, får försöka göra ett bra intryck. Men iaf, jag gick en rask promenad dit och sprang/promenerade hem, det var så skönt att få svettas lite, mindre kul att se ut som en tomat i ansiktet och folk glor på en som om man kom frå en annan planet...men hallå jag tränar faktiskt kan inte hjälpa att jag blir illröd i plytet!! Det har dock varit dåligt på träningsfronten det senaste, men o andra sidan så rör jag mig på jobbet. Men det är ändå lite annat att verkligen träna och bli svettig, så måste komma igång igen nu, för har saknat det. När man kommer hem har världens bästa mamma gjort fisksoppa med vitlöksbröd, mums! Så jag slängde mig in i duschen och satte mig vid matbordet. Nu har jag bloggat lite och ikväll blir det True Talent, Idol och bron. Gillar när programmen kommer efter varandra och inte på samma tid.

Slänger in min roliga humor... Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0