Stressig men rolig dag på jobbet

Idag har det varit o göra, dessutom skulle man vara själv halva dagen med en praktikant.... Men mycket fina arbeten har det blivit. Men det roligaste var ju ett bud på en bukett till Tomas Ledin....JA, den Tomas Ledin. Jag trodde jag hörde fel i telefonen. Laddade hela dagen på att få göra den buketten, och vad händer när man ska börja, jo det blir bara fel fel fel. Det blir inte bra alls! Här har man sett fram emot att få göra denna hela dagen och när man väl ska börja så blir det bara skit, stressad blev jag för jag visste vad jag hade kvar att göra...en stående begravningdekoration för 1000 kr bl.a. Dessutom hade jag ingen klocka på mig idag så hade ingen aning om tiden, men det visade sig att den var halv fem (och vi stänger sex). Jag står och kämpar och kämpar och så ska man ta kunder emellan, så får man lägga ifrån sig buketten och blommorna åker åt alla håll....suck... Men tillslut bytte jag ut blommorna och började om helt och då blev det tillslut nått hyfsat bra iaf. Jag hade inte gjort den såhär om jag inte var tvungen att rätta mig efter kundens (som också var en väldigt känd person) önskemål. Jag hann tyvärr inte knäppa kort på den innan jag slog in den, så ni får nöja er med dessa bilderna.







Kan inte fatta det fortfarande... så himmla coolt...hahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

för bara några månader sedan var du också praktikant.......

2011-09-23 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0