Kransar

Idag blir det kransar. Har gjort samtliga i skolan.

Kransstomme. Älskar murgrönan


Dekoration på kransen. Personligen så gillar jag inte denna varianten. Tycker att det blir så stort och klumpigt och det döljer den fina kransstommen. Denna har jag inte linjegrupperat utan den är mer symmetrisk i blomplaceringen


Här har jag satt salallblad istället för murgröna, ganska fint det med




Denna modellen gillar jag mer, då dekorationen följer formen på kransen. Inga kaninöron här inte (Tycker att de linjegrupperade kan se ut so två kaninöron ibland)





Vilken modell föredrar ni utav dessa två?
(finns betydligt fler saker man kan göra med en krans, dessa är de mest traditionella)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0