Nytänkande brudbukett

Även denna brudbukett har jag gjort i skolan. Det var en jätte kul uppgift, där man skulle vara väldigt kreativ och skapa en nytänkande brudbukett. Alltså man skulle inte göra en vanlig bukettmodell. Det enda vi hade att rätta oss efter var att den skulle antingen vara i en hjärtform eller blomform, också det i lite nytänkande former. Vi fick beställa blommor själva och göra den i princip hur vi ville.

Jag valde att flytta min bukett från handen till armen. Jag tänkte mig ett hjärta som knyts fast och som hänger ut efter armen. Såhär blev resultatet:






Orkidé är en av mina absoluta favorit blommor. Taklök är också en stor favorit




Såhär löste jag fästanordningen och det funkade riktigt bra.




Coursage

Blev supernöjd med resultatet, tänk om kunde få en sån beställning i butik nån gång, skulle bli överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0