Made of POP Liseberg

Som ni kanske har sett så finns det 2 bilder på Eric Saade på min header, har även citerat meningarna från en av hans låttexter, och det är för att jag är ett stort fan. Han är en grym liveartist och jag älskar hans musik, blir så glad av både den och han som artist. Har sett han ett antal gånger live i sommar och det är på dom konserterna som mina bästa sommarminnen kommer ifrån. Så här kommer ett av dom...Det var 17 juni (dagen efter min födelsedag) på Liseberg, Premiär för Erics sommarturné Made of POP, som var hur GRYM som helst!!!.


Slänger även med en utav låtarna från nya albumet som konserten är döpt efter



ca 15 000 pers i publiken och jag stog näst längst fram!!!
  
Ser ni mig??
 
jag och Lina (en av mina allra bästa vänner)


Säga vad man vill men killen är galet snygg



Njuter av publikens jubel

Det var så mycket kärlek och glädje i publiken så han nästan blev rörd till tårar

Om ni har lagt märke till det så har jag skrivit mitt namn och min bloggaddress på bilderna och det är för att jag inte vill att dom ska bli kopierade utan min tillåtelse, så snälla gör inte det, Tack! (och jag kommer inte alltid att orka att lägga in det på alla bilder så även fast det inte står så gäller detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0