Humor på Hög nivå...

...enligt mig. Jag är inte den som gillar reklam, tycker faktiskt att det är bland det mest störande som finns när man kollar på en film eller ett program på tv och det blir reklam på reklam på reklam på reklam, ja ni fattar. Men ICA reklamerna däremot har jag alltid gillat, men nu har jag faktiskt fått en ny favoritreklam (vet att det låter lite konstigt att man har en favoritreklam när man är lite av en raklamhatare men nu är det så iaf) ÖoB reklamerna asså dom är genialt roliga, älskar ordvitsar det är verkligen min typ av humor, skrattar lika mycket varje gång, så nu tänkte jag lägga upp deras senaste som är hur rolig som helst, skrattar bara jag tänker på den.

(Ville även testa om jag klarar av att lägga upp youtubeklipp på bloggen, är första gången)


Kommentarer
Postat av: Stefan Lundberg

Galet kul!

2011-11-07 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0