Fortsättning på förra inlägget...

Nu tänkte jag lägga upp de andra arbetena jag gjorde idag. Innan det blev stressigt så gjorde jag ett begravningshjärta i gula toner. Blev supernöjd :)







Tycker det är så fint att lägga lite exklusivare blommor uppepå ett tätt gruperat arbete. Här är det Kallor.

När det var som mest stressigt idag, då jag var klar med Tomas Ledin buketten, hade jag en stående begravningbukett + 15 handbuketter,kunder, plocka in och stänga kvar att göra och allt skulle göras innan sex, men problemet var ju att jag inte hade någon klocka på mig så hade ingen koll på tiden så jag flög runt som en dyrasellkanin i butiken för att hinna med allt. Tillslut kom Johan (min chef) tillbaka, och som tur va så va jag klar med dekorationen som belv jättefin fast jag stack i de där blommorna supersnabbt. Måste vara rekord för mig. Men vi hade ju lite kvar att göra så praktikanten fick plocka in sakerna på utsidan och jag och Johan fick göra klart innen i butiken....det slutade med att vi fick jobba över 1 timme, men vi blev klara!!!

Här är den stående begravningsdekorationen, som jag nästan slängde ihop. Men grejen är att blomplaceringen börjar att sitta i ryggmärgen nu.





Såhär såg jag ut innan jag gick till jobbet idag.


Vet inte vad det är för prick i min panna men men. Har fått en väldig förkärlek för ugglor på smycken, har ett likadant halsband i bronsfärg, dom är så söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0