En massa hår

Funderar på att tona mitt hår igen... Innan balen och studentencirkusen så hade jag aldrig färgat eller tonat mitt hår och hade ingen lust med det heller för jag är nöjd med min hårfärg och om man färgar det en gång måste man fortsätta, för annars måste man gå runt med en ful utväxt, sen mår ju inte håret bra av det heller och framför allt så blir det mycket dyrare att gå till frisören. Men så tjatade min kära barndomskompis Emelie (som btw läser till frisör) på mig att tona håret inför balen och studenten. Hon skulle göra min håruppsättning och övertalade mig tillslut att låta henne tona det mörkare. Och jag blev jättenöjd med den nya färgen som hade en röd ton i sig, mitt ansikte kom fram mer och håret fick me glans. Men nu har färgen börjat försvinna, men den har hållt i jättelänge för jag har fortfarande mörkare hår och jag slapp utväxten och kan nu bestämma själv när jag vill göra om det, jag gillart! Men börjar sakna den färgen som var när det var nygjort så funderar på att göra om det.....hmmm

Tonat hår

Jag och Lina innan balen

Inte färgat
Haha, bjuder på denna för man såg min hårfärg bra ;)




Apropå (stavning?) hår, har ni sett den senaste disneyfilmen Trassel. Om inte så bara måste ni se den. Jag är ett riktigt fan av teckand/animerad film, så kul och man kan aldrig bli för gammal för dom, tycker jag!
Molly Sandén och Måns Zelmerlöw gör rösterna till huvudpersonerna, tycker dom gör det riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0