En dag på stan med världens bästa Anna

Hello!

Imorse mötte jag upp Anna (min "extramamma") i stan så gick vi och åt frukost innan vi skulle ta oss en shoppingrunda...mys på hög nivå. Jag skulle inte ha några kläder, utan skor. Och ni vet väl hur det är, när man letar efter kläder så hittar man inget men när man inte ska ha något då hittar man. Så jag var lite tveksam om jag skulle klara att gå en runda på stan utan att köpa något annat en skor....tror ni jag lyckades? Tror det eller ej men det gjorde jag, jag köpte inte något inte ens ett par skor. Lite stolt faktiskt. Men provat skor det har jag, så svetten nästan rann, men hittade ett par som jag kanske ska köpa :). Men Anna hittade i alla fall, och det var ju hon som skulle shoppa.



Frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0