Efter en dag på jobbet....

Hej på er!

Idag har jag jobbat. Helt okej att vara inne i en blomsteraffär och glädjas av alla vackra blommor när det är grått och rengnigt ute. Dock inte lika kul att sedan gå ut i ösregn och plocka in alla blommor man har på utsidan och se folk åka förbi i sina varma bilar, men det får man ta. Lite regn har ingen dött av, men jag såg ut som en dränkt katt när jag kom in...haha. Nu sitter man och kollar på Manchester United-Chelsea, och tar en söndagsfika med familjen och farmor och farfar...mys. 

Jag lyckades faktiskt få bort bloggadress så nu är jag rätt nöjd med designen :)

Kram på er! 



Bjuder på ett härligt hallon från i sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0