Brudbukett i Transparent stilart

Här kommer dagens brudbukett. Shit va längesedan det var jag gjorde denna. Åh, saknar skolan.. eller floristlektionerna i alla fall. Man fick göra så otroligt mycket roliga saker.
Kom och tänka på en grej angående skolan. För nån vecka sedan, när jag satt på spårvagnen så kom det på en man som satte sig bredvid mig och hade en parfym som luktade precis som vårat klassrum luktade när det kommit nya blommor, vilken nostalgitripp jag fick där en stund...hahah sjuk grej. Måste ha en återträff med klassen snart.



Ni kanske tycker att det ser ut som en enda röra och frågar er, hur kan detta vara en brudbukett?? Men grejen är att Transparent stilart är ett organiserat kaos :) Låter flummigt men sant. Nu när jag tittar på denna idag så blir jag väl inte jätteimponerad, men då vet jag att jag var ganska nöjd. Skönt att se att man utveckals :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0