Botaniska Trädgården

Hej svejs i lingonskogen :)
Igår träffade jag min kompis Daniela. Vi åt lunch på ett ställe som ligger nära våran gammla skola så vi gick dit för att ta oss en titt och för att heja på våra floristlärare, men dom var tyvärr inte där. Det kändes konstigt att gå upp och kolla in i klassrummet där man stått och kämpat i 3 år, 3 fantastiskt roliga år. Sen åkte vi till botaniska trädgården och knäppte lite kort. Dhaliorna blommade för fullt så det blev mycket fina bilder på dom, orkar inte lägga upp alla men här kommer några...














Denna blev min favorit



Här kommer några finingar från förra året










Jag har, som ni kanske ser redigerat dom lite för att blomman ska komma fram mer.

Dagens outfit
Klänning: Gina tricot
Ring: H&M










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0