Sommarminnen

Nu när hösten börjar smyga fram, innan de vackra färgerna på löven börjar komma så längtar man lite tillbaka till sommaren. Så jag tänkte bjuda på lite sommarminnen från Lotta på Liseberg. Förra året var jag där när Eric Saade, Tommy Körberg och Caroline af Ugglas var där. Det var en magisk kväll och det var efter det jag verkligen började gilla Eric. I år har jag varit på 4st Lotta på Liseberg, om ni inte har varit på det så har ni missat något. Det är en sån gemenskap och stämning, det går inte att beskriva man måste uppleva det. Visst det kan vara jobbigt att köa en hel dag för att få bra platser, men det glömmer man när det börjar och det är så värt det. Man träffar även nya människor i kön och man får lyssna på artisterna när dom övar. Men jag har bara behövt köa 2 ggr i år för min bror och hans kompisra har passat plats åt mig, snällt av dom.

Här kommer ett bildsvep från första gången jag såg Eric live, på Lotta. Det var en helt obeskrivlig kväll, det var en sån otrolig stämning, speciellt när Tommy Körberg sjöng stad i ljus och alla stog upp och sjöng med, gåshud. Kommer aldrig glömma det. Sen hände det ju en annan fantastisk rolig grej, titta får ni se...

Genrep





Kort från kön, när Eric repar på masqurade








Dags för Erics allsång










Kolla blicken, vem tror ni han tittar på???




Jo, det är lilla jag!!! till vänster står Lina och till höger står Pernilla, min lilla solstråle till barndomskompis, hon är som en lillasyster för mig!!




Fick sjunga med i "när vi två blir en". Det var ju inte speciellt länge men att få titta rakt in i hans ögon kändes som att tiden stannade.



Ja, här ser ni mitt glädjerus...haha


Arvingarna var också med och sjöng Eloise. Ni kanske såg programmet??

Här slänger jag med några videos. Första är medley med alla artister. Där Tommys stad i ljus är med :)


Eric Saade med Masqurade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0