Mys med lillebror

Jag hade en jättemysig lördagkväll med min kära bror igår. Mamma och Pappa skulle på bio så vi åkte och hyrde film och hade filmkväll. Det är väldigt sällan det händer nu för tiden, att vi två gör nått tillsammans, men han blir ju äldre och tycker väl inte att det är jättekul att hänga med storasyster (jag får helt enkelt acceptera att han inte längre är min lille lillebror). Men iaf, vi såg "Hur många lingon finns det i världen" och "Irene Huss". Båda filmerna var riktigt bra. Lingonen var väldigt rolig och det blev en väldig kontrast till Irene Huss som var ganska hemsk. Hela familjen gillar kriminaldrama, som Wallander, Beck och Morden i Midsommer. Irene Huss spelas ju in i Göteborg så det är lite kul när man känner igen sig. Jag lever mig in så i filmerna så egentligen är det inte bra för mig att se sånna filmer, ni ska se hur jag sitter i soffan....haha. Jag tar det som att det är verkligt, mamma brukar alltid säga "men Erica det är bara film".

Jag och bror min för typ 3 år sedan



Haha, tuffing där! Saknar <3

Här kommer trailers på filmerna

Jag bara älskar denna trailerna. Jg säger bara det, om ni inte har sett den, SE DEN!!

Känsliga personer VARNAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0