Musik jag lyssnar på

Jag har ett ganska stort musikintresse, jag spelar inte själv, utan jag är den som lyssnar och dansar till musiken. Det kommer inget vackert varken från mina fingrarna på en gitarr eller ut från min mun, nej det lämnar jag till dom som kan. Min musiksmak är lite som en gott och blandat påse, alltså jag gillar väldigt blandad musik, det som får mig att gilla en låt, kan antingen vara musiken/melodin, texten eller rösten, bara det går att dansa till, sjunga med i eller bara är skön att lyssna på. Så hårdrock/metal kan slänga sig i väggen, det är inte musik i mina öron det är oväsen (inget illa menat till er som gillar det, men det tilltalar inte mig).

Ni vet ju redan att min älsking inom musiken just nu är mr Saade så tar med några av mina favoriter med honom plus några andra bra svenska artister

Eric Saade








Ulrik Munther




Håkan Hellström - Göteborgs stolthet <3


Daniel Adams Ray


Veronica Maggio


Salem al Fakir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0