Måndagen som kändes som Söndag

Eftersom jag jobbade i lördags (var min sista dag på vikariatet, så nu är man halvt arbetslös igen) och var ledig idag så kändes det som söndag för mig. Sov över hos världens bästa Lina igår efter Alingsås för hon började tre på dagen idag. När jag åkte spårvagnen hem så efter några hållplatser, vem får man se gå på om inte pappa, av alla tidpunkter och av alla vagnar så hamnade vi på samma. När jag kom hem la jag mig i sängen och tittade på en film sen tog jag mig i kragen och städade mitt rum. Först la jag in alla kläder som var spridda i rummet i garderoben. Kände mig som Katherine Heigl i 27 dresses när hon ska få in sina brudtärneklänningar i garderoben. Det var trångt, men när man har ett litet rum så måste man också ha e liten garderob, vilket inte går så bra ihop när man har ett stort klädintresse. Min städstil kan jämföras med pippi långstrumps. Jag tar upp dammsugaren och dammsuger allt som hyllorna och byråerna....hahah, ser nog inte riktigt klokt ut men det är effektivt.


Älskar henne som skådespelare. Har ni inte sett filmen, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0