Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul

Idag har varit en riktig slappe dag, har inte ens tagit av mig pyjamasen. Har haft så tråkigt, vädret har varit blåsigt och regnigt, har inte haft lust att göra någonting så har bara tittat på tv och suttit vid datorn hela dagen.... Men det är väl bra att ha tråkigt vissa dagar för att veta när man har kul...eller? Imon ska jag nog iaf försöka ta mig ut, kanske åka och kolla julklappar. Tänkte att nu när jag har tid över så kan jag ju börja i tid för en gångs skull, brukar alltid vara ute i sista minuten, tror många känner igen sig där ;) Kan inte fatta att det snart är jul, det går så otroligt fort. Men gillar att det snart är november, händer mycket kul att se fram emot då. Bland annat att Eric Saade släpper ny singel den 3:e, och den 30:e kommer det helt nya albumet och den 18:e har Twilight Breaking Dawn bio premiär!!!! Kan det bli bättre??

LÄNGTAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0