Lyckad söndagkväll

Det var så roligt att träffa mitt härliga strössel (Lina) igen, och krama om henne. När vi väl satt där och pratade om allt och inget så kändes det inte som att det var så längesedan vi sågs, och det kallar jag en stark vänskap. Maten vi åt var jättegod och filmen var riktigt bra, så det blev en riktigt lyckad söndag men som slutade med fångad av en stormvind. För när vi kom ut från bion hade blåsten, som var stark innan blivit en riktigt storm samtidigt som det regnade. Vi fick sätta mitt lilla paraply framför oss och bara försöka gå, det gick men vi fick hålla emot bra och vi såg inte vart vi gick, så vi höll på att gå in i en bil....tur att vi inte gjorde det. Innan jag åkte hemifrån hade jag gjort en timerinspelning för True Talent så jag laddade för att komma hem, krypa ner i sängen och titta på det. Men vad hade jag gjort innan jag gick tror ni?? Jo, tryckt på strömbrytaren för TV:n och DVD:n.....Fatta va trött man kan bli på sig själv ibland.

God natt på er



Kvällens outfit







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0