Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag och jag har inte ätit en enda kanelbulle, katasrof!! Jag äter alltid kanelbulle på denna dag, följer alla dessa små traditioner, som den traditionsmänniska jag är. Men detta hade jag totalt missat i almanackan, jag visste faktiskt inte ens att det var idag, det var en kund på jobbet som sa det, men eftersom jag då jobbade till sju så hann jag inte köpa någon :/. Men jag får ha min egen bulldag på söndag när jag är ledig :) Den som som spar hon har.

Från det ena till det andra....vet ni vad vi har fått in till butiken?? Hyacinter, helt otroligt, känns väldigt tidigt, man har ju precis sagt hej då till sommaren liksom. När man ser dom så får man ju julkänsla och det är på tok för tidigt, även om jag älskar julen.

Hoppas ni har fått njuta av en härlig kanlebulle idag iaf
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0