Härlig höstdag

Tjabba tjena!!
Idag har jag varit ledig, är det även imon. Det var sååå skönt att inte behöva gå upp i morse, men satte ändå klockan på samma tid som om jag skulle gå upp bara för att njuta av att inte behöva gå upp, kunde bara ligga kvar och somna om. Gick upp vid 10 och tog en dusch och satte mig sen och åt en go frukost framför tv:n. Det har varit så otroligt dåligt väder det senaste, det har blåst storm och regnat, inget kul alls. Men när jag drog upp persiennen idag så var det strålande sol ute, så jag tog mig en promenad till slottskogen för att knäppa lite fina kort, sedan var det hem till nybryggt kaffe, smörgås och kanelbulle hos farmor och farfar (som bor fyra våningar över mig, kan man ha det bättre???). Jag nämnde ju att jag glömde kanelbullens dag och att jag skulle ta igen det i söndags, men glömde helt bort det då också så det fick bli idag istället.

Här kommer bilder från dagen


Från balkongen

 
Solbrillorna på och musik i öronen


Älskar att promenera i skogen




   


Blev inte denna bilden störtskön?!? Hahah


   





Hoppas eran dag har varit lika solig som min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0