Daniela 19 år!!!

Igår fyllde min kompis Daniela 19 år!! Vi firade det med att jag, Lina, Daniela och hennes kompis Johanna träffades. Lina jobbade till tre i Lerum så vi åkte andra kom dit så gick vi och åt på resturang. Och vet ni vad?? Manchester United hade ju liga match mot Manchester City, värsta derbyt och jag trodde ju att jag skulle missa den matchen men när vi kom in på resturangen så är det första jag ser tv apparater som visar matchen! Jag blev jätteglad och tjejerna bara skakade på huvudet. Men vad tror ni hände?? Jo, jag beställde min mat sist så de andra valde bord och när jag kommer och sätter mig så märker jag att just den tv:n som är riktad mot vårt bord är avstängd!!! Så tjejerna skrattade gott åt mig :( MEn det var lika bra att jag missade den för dom förlorade ju med 6-1 på hemmaplan!!! Nog om fotboll. Efter middagen hade vi bestämt att åka till Alingsås och kolla på lights in Alingsås och eftersom Lina har skaffat bil så var det självklart att hon körde oss dit, första road trippen!! Så Lina fick dricka läsk till maten. Vi hade en jättemysig kväll, vi flamsade runt och knäppte kort och fikade.

Såå mysigt!! Vi satt ute och drack varm latte/te och åt kladdkaka m.m.

Jag och Lina kunde ju som vanligt inte bestämma oss så vi delade på 2 olika sötsaker





Här får ni en bild på oss, hade ingen från gårdagen

Här är tjejerna som tror dom är bäst i världen!! hahah, kan säga att detta är studentfesten som ni kanske räknat ut. Det är precis innan vi ska gå hem, klockan är väl runt 3 på morgonen. Det är Lina, jag och Daniela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0