ÄNTLIGEN!!!

Idag ska jag träffa Lina!!! Kan inte beskriva hur roigt det ska bli. Vi har inte träffats sedan 8 augusti, och det är en evighets sen om man är bästa vänner som brukade ses nästan varje dag. Jag känner bara för att sätta på en grym låt och bara dansa och hoppa runt för jag är så glad att det äntligen blir av, Hahaha. Fatta vad vi kommer att ha mkt att prata om. Vi ska först äta middag och sen gå på bio. Och det är inte vilken film som helst det är Taylor Lautner nya film Abducation. Så det blir hakklappen på...haha. Jag tillhör definitivt Team Jacob när det gäller Twilight filmerna. Btw det är inte långt kvar tills Breaking Dawn har premiär!!!! Aaaaahhh, längtar med spänning, har ju läst böckerna så har ganska stora förväntningar. Men nu ska jag börja göra mig iordning sitter fortfarande i pyjamas. 



Puss på er!

Slänger in en bra låt också

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0