Vart har det gått snett??

I lördags när jag och mamma skulle åka till julvernisagen så skulle min bror (16år) till sin fotbollsträning, så mamma frågade om han kunde ta cykeln till träningen istället för spårvagn eftersom hon behövde sitt spårvagnskort, som han lånat. Visst sa han och cyklade iväg.... Sen när jag och mamma skulle åka, vad hade han glömt?? Jo att lämna kvar spårvagnskortet. Så mamma fick ändå fylla på ett nytt....
Men det slutar inte här...
Pappa skulle ringa till någon som han inte hade nummret till så mamma skrev upp nummret på ett block och la det på sängen till honom. Såhär la hon det
 

Sen när vi kommer hem så sa han att "det nummret du gav mig gick inte att ringa till". Och vet ni varför?? Jo han har hållt blocket upp och ner och läst det såhär:


Vad ska man göra med dom?? Jag bara undrar vart det har gått snett?? Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0