Trött och ont i kroppen....

Igår mina kära vänner va jag på gymmet. Det var jätteskönt att äntligen få träna, men som ni kanske förstår så har jag träningverk i ALLA muskler jag tränade igår, inte så konstigt med tanke på att jag inte tränat på ca ett halvår. Men Förutom träningsverken så känner jag mig ovanligt trött och lite hängig, så jag hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk. Skulle det var tacken för att man äntligen börjat träna igen? Mamma har ju haft den där hostan som typ alla har fått så det är ju inte helt ologiskt att jag kan ha det i kroppen så som hon har hostat här hemma. Men jag får hålla tummarna på att det bara är min kropps sätt att säga "du har inte aktiverat mig på länge, jag har rätt att vara trött efter igår, kan du förstå det?". Nä, men slut på gnällandet.... Idag ska jag ladda inför tre dagars kreativt jobb på La Fleuriste inför julvernisagen + att imon kväll är det jag och tjejerna på bergakungen framför bioduken som visar Breaking Dawn!!! Kan inte fatta det!! Har kollat på de tre första filmerna och extramaterialet + läst boken (igen), så jag är redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0