Ledig helg!!

Efter att ha jobbat 10-19.30 i stort sätt varje dag denna veckan så är det skönt att ha en ledig helg. Så idag passade jag på att få gjort lite nytta, även om det hade varit skönt att bara gå hemma. Jag åkte iväg och fixade träningskort, så jag ska dit på måndag och lägga upp ett schema på gymmet (ÄNTLIGEN!!!), känns otroligt skönt att ha det gjort, en bit på väg iaf, sen gäller det ju förstås att komma iväg också, men det ska väl gå hoppas jag. Efter det åkte jag och köpte några julklappar. Har en del kvar men det är skönt att ha fått bort några iaf.

Såhär såg Erica ut idag

   

 
   

Och vet ni vad?? Jag hittade fjäderörhängen, precis sånna jag ville ha!! Det var dessutom rea på Ur & penn så det åkte med ett örhänge till

 

Jag kom hem och var rätt nöjd med mina inköp, så kommer mamma upp från tvättstugan med ett utav mina favoritlinnen i handen och säger att det har gått sönder i tvätten :*(, det var den glädjen det... Och det värsta är att det inte finns att köpa längre, men jag kan inte bli arg på henne direkt (även om jag blev det) för det är ju den j'vla tvättmaskinens fel, kanske ska gå ner och ge den en omgång...haha nä, men det var inte kul!!! Kommer sakna det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0