La Fleuriste - Julvernissage

I lördags tog jag med mig mamma till La Fleuriste och visade henne julvernissagen. När jag lämnade butiken kvällen innan var inte allting klart eller iordning ställt så det var väldigt kul för mig också att se hur slutresultatet blev. Det är som att gå in i en saga, så om ni inte varit där än, åk dit!! Här kommer bilder på utsidan.

Entrén




Temat för årets julvernissage är ju Hopp, därför har dom gjort en kängru, väldigt söt måste jag säga


Butiken är numera även en djuraffär. Våra juledjur, mycket roligare än den traditionella halmbocken, tycker jag.

Den stora hunden har jag gjort

En katt, skapad av mig

Är den inte söt??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0