Fullt upp på jobbet

Tänkte berätta lite om fredagen på jobbet. Det är alltid mycket att göra på en fredag, för vi köper massa snitt inför helgen och massa buketter ska göras + plus att denna fredagen skulle vi ju förbereda inför fars dag också. Jag hade även en beställning på en bukett för 800kr, riktigt kul, jag hade dessutom ganska fria händer det var bara bestämda blommor och färg. Kunden ville ha bambypinnar i buketten så jag gjorde ett rede med hjälp av stripes, sen var det bara att placera ut blommorna, som var vit Alstromeria, solboll, "gröna bollar" och limefärgad nejlika. Den blev väldigt tung så fick typ kramp i armen, sen när jag hade bundit den kunde jag inte räta ut tummen, men vill man göra fint får man lida pin. Jag dekorerade med snakegras som jag böjde i roliga former (genom att trä en ståltråd igenom dom) och ett jättefint blad som jag inte vet vad det heter. Såhär blev den (Det är typiskt att man ska glömma kameran hemma när man gör de finaste sakerna, så det fick bli mobilkameran istället)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0