Ny vecka nya äventyr

Jag mår mycket bättre än förra veckan, så igår åkte jag iväg med bilen (kan inte riktigt fatta än att jag sitter helt själv och kör bil...haha) för att shoppa julklappar. Det blev en väldigt lyckad shoppingrunda hittade allt jag skulle ha förutom 1 sak. Jag kan tyvärr inte berätta allt jag köpte eftersom det mesta är julkappar men till mig själv köpte jag detta på Gina

 
och Zlatan boken

 




Läste första kapitlet igår och jag gillar den redan.

Efter shoppingen åkte jag hem och slog in alla julklappar. Sen städade jag mitt rum som inte har gjorts på länge, sen satte jag upp lite mer julpynt.


Visst är den söt. Köpte den igår på nille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0