Ingen jul utan julgodis

Hejsan svejsan i julstöket!
Jag börjar bli trött på att vara sjuk nu... Trodde här om dagen att jag äntligen blivit frisk men nej då, dagen efter vaknade jag med halsont och täpt näsa. När ska jag få börja träna igen?!?! Trist att inte känna sig hundra nu inför jul och allt, men men nu är det som det är (det kunde ju varit värre). Idag har jag iaf fått bakat lite julgodis, hann inte med allt, så får fortsätta imon. Fast jag har ju en del att göra imon förstås. Ska nämligen klippa mig och sen ska jag hem till en släkting och tona håret, så måste jag städa också, resten av julgodiset kanske blir av på torsdag då. Tänkte blogga om recepten och bilderna när allt är klart, så ni får helt enkelt vänta på de söta bilderna.

Ni får nöja er med en ÖoB reklam sålänge! Hahaha


Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni skaffat HUND????

2011-12-21 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0