Grym lördag, men dock ingen bra söndag

Igår va en grym dag. Eric Saade var nämligen i nordstan och spelade och signerade nya skivan!!! Jag åkte dit vid halv elva, det började klockan två. Men det fanns vissa som hade kommit vid halv sex och åtta, helt galet!! Men jag fick en ganska bra plats i mitten framför scenen, bara några framför. Det kom sjukt mycket folk. Han sjöng 4 låtar bla nya singeln hotter than fire, som var grym live!! Jag blev sjukt varm, för vart skulle man göra av vinterjackan?? Sen var det dags att ställa sig i kön till signeringen, som gick snabbare än vad jag trodde den skulle göra, för lång var den. Det var så kul att få träffa honom, har bara varit på en signering tidigare och det var ett år sedan.






Han blev sjukt imponerad, väldigt kul!!

 

  

 

 

 

Nu till idag (Söndag) då....
Jag lärde känna en tjej (Caroline) på en saadekonsert i höör (Skåne) i sommras och sen dess har vi hållt kontakten. Så idag skulle jag åka ner till Malmö för att gå med henne på signeringen där för hon hade ingen att gå med. Man tackar ju inte nej till att se Saade två dagar i rad och ville jättegärna träffa Caroline. Men så inatt så fick jag huvudvärk och kunde inte sova så bra (och jag skulle upp klockan 6 för att hinna till tåget 7.40) Jag hade kvar huvudvärken när jag vaknade och var jättevarm, men gick upp och duschade och gjorde mig iordning men så fort jag böjde mig ner så bultade det i hela huvudet och jag fick inse att jag inte kunde åka när jag mådde som jag gjorde :( :( :(. Tycker dock mest synd om Caroline eftersom hon missade det nu när inte jag kunde följa med (Förlåt). Jag fick ju ändå se det plus att jag ska se han live igen i en julkonsert på onsdag :). Och vet ni, jag får med mig min kära Pappa på det, kan inte fatta hur jag bar mig åt...hahha.


Kommentarer
Postat av: Caroline

sjukt fin teckning du!

och jag förstår dig, det är lugnt <3

2011-12-17 @ 16:23:29
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0