En tripp till Borås med Pappa

Igår hade jag en underbar dag! Först jobbade jag till klockan två sen åkte jag ner till Gustav Adolfs Torg för att möta upp Pernilla och kolla på musikhjälpen, för vem var gäst 15.30 om inte Eric!! Självklar måste jag åka dit, det räcker ju inte att se han 1 gång på en dag liksom....haha, nä men man kan ju inte missa när han är i Göteborg. Så stog vi där och tittade lite på han, för lyssna på intervjun gick ju sådär, alla skrek ju så fort han rörde sig...hahah. Strax efter att Eric åkt iväg mot Borås så kom pappa och plockade upp mig. Vi var i Borås vid fem tiden (insläppet var klockan sex), vi åt och sen åkte vi till Boråshallen. Det var ganska många som hade kommit innan oss, men vi lyckades få platser på andra raden, sjukt bra! Konserten satte igång, det var jättemysigt med julmusiken, man fick verkligen julkänsla. Efter att alla artister varit uppe på scen så kom han de flesta väntat på!!! MR SAADE!! Han sjöng totalt 7 låtar (varav 2 jullåtar) så jag var jättenöjd, hela konserten var bra, pappa tyckte också det va bra. Lyckad far och dotter kväll helt enkelt. (Fattar fortfarande inte hur jag fick med honom....haha, Tack Pappa <3).


Mobilkamera är svaret på den dåliga kvalitén på bilden

 
Timoteij                                               Fantastic 4
 
Sonja Aldén
 
Lotta Engberg (Störtskön, lika bra som på Lotta på Liseberg)

Entertainer ut i fingerspetsarna!!!




 






Blev inte så bra bilder va nått konstigt med ljuset där inne, min kamera tappade fokus, även när jag filmade.




Man kan inte stå still till denna låt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0