2011

Då var det inte långt kvar på detta året, hjälp vad det gick fort. Det kanske är för att det har varit ett väldigt roligt år, ett av de bästa i mitt liv tror jag. Men det har varit väldigt stressigt och jobbigt också. Istället för att bara skriva en massa så tänkte jag lägga upp bilder och skriva till, kanske blir lite roligare för er att följa mitt år.


Jag övningskörde med bilskolan för fullt


Mitt projektarbete/yrkesbevis i skolan som jag jobbade för fullt med i några månader. Det blev mycket sena kvällar i skolan under den tiden men det var det värt för jag klarade det! Yrkesbeviset är som ett körkort kan man säga man får ett bevis på att man kan det man gör. Vi skulle redovisa vårat arbete för fyra domare som tillsmmans skulle bedöma om man var godkänd eller inte, har aldrig varit så nervös kan jg säga!!
 


Det var dags att prova och köpa balklänning. Inte det lättaste att hitta men blev otroligt nöjd när jag hittade denna.



Mina floristlärare anmälde mig och en klasskompis till en skoltävling utan att vi visste om det. Antagligen så visste dom att jag inte skulle säga ja om dom hade frågat innan. När dom väl sa att vi var anmälda så kunde jag inte säga nej, och det var tur det för det var verkligen jättekul när man äl gjort det men gud så nervöst och stressigt. Det var ännu roligare att det gick så bra för oss. Man tävlade i par och vi kom trea!!

Man gjorde var sin bukett och ett pararbete och vet ni vi kom etta på pararbetet


Efter tävlingen som var tor-fre så hade jag min första uppkörning på måndagen plus att jag hade nationella prov i Matte C på fredagen och balen var på lördagen, mycket på en gång kan man säga. Uppkörningen gick inte bra alls så det var bara att boka ny tid....


Såhär såg jag ut på balen. Min barndomskompis Emelie gjorde iordning mig

Jag och mina tjejer <3


 

Saknar klassen

STUDENTEN!!!
 
Vårt flak var bäst! Hahaha
 
 
Denna dag är en av de bästa i mitt liv. Det var så sjukt kul att åka flak!!! Studentfesten på kvällen/natten blev också lyckad har en del kort där ifrån också men jag tror jag hoppar att ladda upp dom


Min entré på studentmottagningen, Grymt!

Inte långt efter Studenten (som var den 27 maj) så fyllde jag 19 år och dagen efter det så började Eric Saades sommarturné!! Det blev en del musik under sommaren, många konserter och mycket Lotta på liseberg. Här kommer några bilder från det.

Eric har definivt bidragit till att detta året har blivit ett utav det bästa. Han och hans musik, att gå på hans konserter jag kan inte beskriva hur kul jag tycker att det är!! Därför är jag så lycklig över att ha fått sett han live så många gånger som jag har gjort i år!

Made of Pop, Liseberg

Made of Pop Bollnäs, sommarens bästa konsert tror jag!


Made of Pop i Skara!

Made of Pop i Höör! Jag tog en liten tripp ner till Skåne och träffade Caroline. Sista madde of pop för sommaren


Lotta på Liseberg, Grym kväll med Eric, Tomas Ledin, September, Thomas Pettersson
  


Rix FM Festival i Göteborg. Danny!!!


The Arks sista spelning i Göteborg

Runt midsommar tog jag äntligen mitt KÖRKORT!! LYCKA på HÖG nivå!!!


Signeringen i nordstan och Borås med pappa hör till höjdpunkterna detta året


Jag har även börjat så smått på mitt arbetsliv, kul att tjäna sina egna pengar, men det är jobbigt att bli vuxen också, mycket mer att tänka på.... Jag har även ändrat hårfärg för första gången i mitt liv och jag har börjat blogga, vilket är väldigt kul (Hoppas ni gillar den också). Det jag ska försöka ta tag i nästa år är träningen, jobb kanske resa, åka till Stockholm med världens bästa Lina.

Kan inte fatta att jag har klarat yrkesbeviset, varit med i en floristtävling och kommit trea, tagit Studenten och tagit körkort, ett mycket händelserikt år helt enkelt. Hoppas 2012 blir minst lika bra!

Detta var en väldigt snabb resumé av mitt 2011, har ju förstås hänt mycket mer roligt men detta är en del av höjdpunkterna! Till sist vill jag bara säga en sak till Lina: Vi måste ses oftare 2012, saknar oss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0